Ännu en bokvinst!

Ser med både spänning och vånda fram emot vad Ylwa skall säga om Att raka en zebra …

ylwakarlsson

Ännu en bokvinst!

Ja, det verkar faktiskt som om jag än en gång har lyckats att vinna en bok, nämligen Järnskallen!
När de (förlaget) började ge bort böcker i fredags så hade jag glömt bort tävlingen och i helgen hade jag inte tid att ens gå ut på nätet förrän på söndagen och då var den dagens böcker redan slut.
Igår gjorde jag ett nytt försök, men böckerna var alltför fort slut så jag blev utan. Igen.
Idag gjorde jag ännu ett försök och det verkar som om jag lyckades kamma hem ett exemplar av Järnskallen den här gången!
Nu tar jag inte ut någon glädje i förskott. Den stora glädjen kommer det ögonblick när jag ser bokpaketet ligga i brevlådan. 🙂

Och för er som vill få chansen att vinna ett eget exemplar av Järnskallen så är det några dagar kvar av tävlingen.

Klockan 9.00 varje dag lottas…

Visa originalinlägg 54 fler ord

Lämna en kommentar